Záujmový
útvar |
Vedúci |
Zameranie
činnosti |
Športové
hry |
Mgr.
Silvia Gemzová |
Vzbudiť záujem o šport,
kladný vzťah k svojmu
telu a zdraviu, vhodne
využitý voľný čas |
Počítačovo
- prírodovedný |
Mgr.
Lýdia Lejavová |
Oboznámiť sa hravou
formou so základnými
činnosťami pri práci s PC.
Vedieť pracovať s textom
a obrázkom, vytvoriť
si vlastnú prezentáciu,
spoznať krásy prírody
v blízkom okolí v každom
počasí. |
Lego |
Mgr.
Zuzana Richtarčíková |
Rozvoj vedomostí
získaných na vyučovaní,
výchova ku kamarátstvu,
rozvoj jemnej motoriky
rúk. |
Počítačový |
Mgr.
Ivana Belejkaničová |
Oboznámenie sa s
pojmom
počítač a jeho základných
častí. Získanie základných
zručností pri práci s PC.
Využívanie IKT . |
Tanečný |
Mgr.
Elena Kurucová |
Tanec je v prvom rade
spoločenská udalosť.
Význam tanca pre spo-
ločnosť:zbližovanie sa
ľudí.
Tanec ako komunikačný
prostriedok. |
Volejbalový |
Alojz
Cvek |
Rozvoj telesnej
zdatnosti žiakov, naučiť
podanie lopty,
vysvetliť deťom, že
volejbal je kolektívna
hra, preto sa pri hre
máme aj tak správať. |
Čitateľsko
- dramatický |
PaedDr.
Anna Šoltýsová |
Naučiť deti správne
čítať texty, ktoré budeme
dramatizovať. Správne
vyjadrovanie žiakov
prispieva k jeho
sebavedomiu.
Zrealizovať aj
dramatickú hru. |
Umelecká
paleta |
Mgr.
Mária Krausová |
Rozvíjať výtvarné
zruč-
nosti, tvorivosť, výtvarné
cítenie a myslenie.
Prostredníctvom výtvar.
činností žiakov osvojovať
vzťah k prírode, život.
prostrediu a k človeku.
Oboznamovať žiakov
s druhmi výtvarných
techník, aktívne osvojo-
vanie umenia. |
Keramický |
Bc.
Klára Korkošová |
Oboznámiť deti
s materiálom, hlinou,
s ktorou budeme celý
rok pracovať.
Zapájať do práce
fantáziu a zručnosť.
Výrobky potom
prezentovať na výstavke. |
Športovo
- turistický |
Mgr.
Elena Longová |
Formovanie kladného
a aktívneho vzťahu
žiakov k pohybovej
aktivite a k športu.
Venovať sa športom,
podľa záujmu detí
- futbal, basketbal,
volejbal, stolný tenis,
lyžovanie, turistika. |

|